Tarief

Een Professional Organizer inhuren levert veel op: een opgeruimd huis en overzicht in spullen. Dit geeft energie en rust. Daarnaast scheelt het je veel tijd en dus geld omdat je niet meer naar van alles op zoek bent of onnodig dingen koopt omdat je niet meer weet waar je ze hebt gelaten. Mijn tarief bedraagt € 50,- per uur (per 1-1-2025 € 55,-).

Kennismakingsgesprek

Het kennismakingsgesprek kost € 35,- per uur (per 1-1-2025 € 40,-). Kies je ervoor om een vervolgafspraak te maken van minimaal drie uur dan komen de kosten voor het kennismakingsgesprek te vervallen.

Startpakket

Een uur kennismakingsgesprek en drie uur organiseren voor € 147,50 (per 1-1-2025 € 205,-).
In deze drie uur gaan we een deel van jouw huis daadwerkelijk opruimen, zodat je zichtbaar resultaat ziet en wordt gemotiveerd om zelf hiermee door te gaan.

Strippenkaart (10x)

Een uur kennismakingsgesprek en 10 keer een uur organiseren voor € 475,- (per 1-1-2025 € 520,-). Per afspraak dient minimaal 3 uur afgenomen te worden.

PGB

PGB-houders met een indicatie voor ‘begeleiding’ kunnen de diensten van Jouw Huis op Orde uit hun PGB bekostigen. Voor meer informatie over betaling uit PGB kun je terecht op de websites van je gemeente, Per Saldo of de Sociale Verzekeringsbank.

Nazorg

Tot twee maanden nadat ik bij je ben geweest kan je vrijblijvend contact met mij opnemen voor vragen en tips.

Tot 20 kilometer (enkele reis), reistijden tot een half uur (enkele reis) en kleine organizing-materialen zijn hierbij standaard inbegrepen. Bij langere reisafstanden en/of reistijden breng ik € 0,30 cent per gereden kilometer en bovengenoemd uurtarief in rekening. De ANWB-routeplanner is hierbij uitgangspunt voor het berekenen van de reisafstand en reistijd.

Alle bedragen zijn incl. BTW.